زندگینامه گوکان اوزن

ما را حمایت کنید
 
دانلود آهنگ ترکیه ای | تورکو موزیک
دانلود جدید ترین آهنگ های ترکیه ای
صفحه اصلی              تماس با ما              ایمیل              انجمن              ATOM
درباره ی وبلاگ


دانلود جدید ترین آهنگ های ترکیه ای

جست و جو

با من در تماس باشید

    سلام. من بهنام دنیز هستم مدیر سابق سایت تبریز کیدذ و 2 سال سابقه ی فعالیت در سایت های مختلف موزیک ترکی رو دارم , خوشحال می شوم از طریق شبکه های اجتماعی ، ایمیل و یا حتی از طریق موبایلم در خدمت شما باشم.

    Local Address : IRAN-Zanjan
    Tel : 0243-526..
    Mobile : 09309537022
    E-mail : turku_music@yahoo.com

     با من در تماس باشید ! Facebookبا من در تماس باشید ! Google+با من در تماس باشید ! E-mail
تبلیغات


+0 Like
زندگینامه گوکان اوزن

اینستاگرام تورکو موزیک

زندگینامه گوکان اوزن خواننده محبوب ترکیه ای و اخباری از آلبوم جدید
احمد گوکان اوزن با تلفظی دیگر گوخان اوزن (Ahmet Gökhan Özen) اصالتا اهل بئشیک دوزو (beşikdüzü) از شهر های ترابزون است. وی در 29 نوامبر سال 1979 در آنکارا به دنیا آمد. 
برای خواندن ادامه بیوگرافی گوکان اوزن به ادامه مطلب مراجعه کنید...




زندگی :

احمد گوکان اوزن با تلفظی دیگر گوخان اوزن (Ahmet Gökhan Özen) اصالتا اهل بئشیک دوزو (beşikdüzü) از شهر های ترابزون است. وی در 29 نوامبر سال 1979 در آنکارا به دنیا آمد. در 6 سالگی در گروه کر کودکان (Ankara Devlet Opera ve Balesi) موفقیت چشمگیری از خود نشان داد و در اینجا بود که اولین تحصیل موسیقی خود را شروع کرد.

 

حرفه ای :

در سال 2000 اولین آلبوم خود به نام Ozelsin  را وارد بازار کرد و از این آلبوم تنها یک ویدیو موزیک (Usuyorum) منتشر کرد و طی چند سال تیراژ آلبوم رو به نیم میلیون فروش رساند. ترک هایی از این آلبوم هستند که هنوز هم به اونها گوش داده میشه مثل : Dayanamam, Yureginden Uzaklarda, Ozel Kiz.

سپس در سال 2001 آلبوم Duman Gozlum که در بیشتر آهنگها آهنگساز و تنظیم کننده خودش بوده رو منتشر کرد,  گوکان اوزن با این آلبوم در سن 20 سالگی در ترکیه به معروفیت رسید. از آهنگ های این آلبوم میتوان به Aramazsan Arama, Tabir-i Caizse, Don Carem اشاره کرد. در سال 2002 رمیکس آهنگ های این آلبوم رو منتشر کرد.

در سال 2003 آهنگ هایی مثل Herseyde Biraz Sen Varsin و Aman Bosver را در آلبوم Civ Civ منتشر کرد. این آلبوم رکورد فروش را در آن سال در ترکیه شکست, در عرض 3 روز 300 هزار فروش داشت. ترانه و آهنگساز هر 12 آهنگ موجود در این آلبوم خود گوکان اوزن میباشد.

در سال 2004 آلبوم Aslinda  را وارد بازار کرد که از آهنگ های معروف این آلبوم Sana Yine Muhtacim و Dayanamam میباشد.

در سال 2005 در لندن آلبوم پنجم خود را آماده کرد,  گوکان اوزن برای اولین بار در این آلبوم یک آهنگ انگلیسی خواند که این آهنگ با همکاری Ministry Of Sound تهیه شد. ترانه سرا و موسیقی این آلبوم Nazan Oncel میباشد. ترک های این آلبوم : Benim Icin Napardin , kalbim Seninle , One More Time

در سال 2007 آلبوم Resimler Hayaller را وارد بازار کرد. در این آلبوم آهنگ هایی مثل Tobeliyim و Aglamak Sirayla و Inkar Etme وجود دارد.

در سال 2008 آلبوم ماکسی سینگل Bize Ask Lazim را منتشر کرد که با این آلبوم گوکان اوزن بیش از پیش به محبوبیت و معروفیت رسید.

در سال 2010 ابتدا تک آهنگ Daha Erken را منتشر کرد و بعد آلبوم Baska را وارد بازار کرد.

در سال 2012 در آلبوم دمت آکالین حضور داشت, دمت آکالین آهنگ Yikil Karsimdan را با همراهی اوزن که ترانه و موسیقی و تنظیم این آهنگ با گوکان بود منتشر کرد.

و در سال 2013 گوکان اوزن موفق ترین آلبوم خود را با نام Milyoner برای دوستدارانش منتشر کرد,  پرطرفدارترین آهنگ این آلبوم , آهنگ Budala میباشد.آهنگ Ne Farkeder در فصل بهار سال 2013 یکی از پرشنونده ترین آهنگ انتخاب شد.

همچنین در سایت تورکو موزیک فول آلبوم گوکان اوزن با کیفیت بالا وجود دارد که شما میتوانید این فول آلبوم را از اینجا دانلود کنید.

اوزن با هر آلبومی که منتشر کرد نام خود را در لیست پرفروش ها قرار داد! و در سال 2003 آلبوم جیو جیو نیز از طرف Diamond لایق دریافت جایزه دیده شد.

در سال 2006 با بازی در فیلم Sevda Cicegi اولین گام را برای هنرمند شدن برداشت! در فیلم Yalan Dunya در سال 2007 هم بازی کرده و در سال 2011 در فیلم Yildiz Masali نقش آفرینی کرد. در سال 2009 یکی از ژوری های مسابقه ی Superstar Aile بود. گوکان اوزن یکی از نادر خوانندگانی است که میتواند صدایش را به خوبی بالا پایین کند.

اوزن 15 سال به یادگیری زبان خارجی مشغول بوده, زبان انگلیسی را خیلی خوب میداند با تلفظ و لهجه بسیار بالا. در کنسرت هایش هرجور آهنگی میخواند و وقتی که پیانو یا گیتار میزند حتی آهنگ های خارجی (انگلیسی , اسپانیایی) نیز میخواند. گوکان 17 تیر سال 1387 با Selen Sevigen ازدواج کرده و این زوج الان یک دختر به نام Ada Deren دارند.


 آلبوم 2015 گوکان اوزن


اخباری از آلبوم جدید:

آلبوم جدید گوکان اوزن به نام ماسک (Maske) چهارشنبه 31 تیر (21 تموز) وارد بازار میشه. شما میتونید روز سه شنبه آلبوم 2015 گوکان اوزن رو از سایت تورکو موزیک دانلود کنید...

 آلبوم جدید گوگان اوزن به نام ماسک منتشر شد..


منابع:


 

زندگینامه گوکان اوزن




برچسب ها : گوکان اوزن, آهنگ 2015 ترکیه ای, دانلود آهنگ ترکیه ای, دانلود آلبوم ترکی, دانلود آهنگ ترکی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ,
موضوع : بیوگرافی خواننده های ترك
بازدید : 0
سه شنبه 23 تیر 1394


دوستان
     
نظرسنجی
  • با گذاشتن کیفین 320 به همراه کیفیت 128 آهنگ ها موافق هستید؟
آمار سایت
  • افراد آنلاین :
  • بازدید کلی :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید ماه :
  • نظرات :
  • پست ها :
  • آخرین بروزرسانی :

آدرس ایمیل خود را وارد کنید :

Delivered by FeedBurner

.
. .